A címben szereplő kérdést azért tettük fel, mert világszerte problémát jelent az egészségtelen életmód és annak következményei: elhízott, beteges és boldogtalan társadalom. Mit csinálnak, hogy ezen változtassanak? Sanyargatják magukat a diétákkal, élvezhetetlen – monoton – edzésekkel és tökéletes alakú személyi…
Elég nehéz gasztrobloggereket találni, de azért nem lehetetlen. Nagyon sokan írnak blogot vagy visznek egy YouTube csatornát és nagyon kevesen űzik ezt profi szinten. DE sikerült találni 5 igazán jó bloggert.…
Sokat gondolkoztunk rajta, hogy hogyan is fogjunk hozzá a gasztrobloggerek megszólításához. Kik ők egyáltalán? Alapvetően két féle gasztrobloggert különítettünk el: kritikus és alkotó. A kritikus éttermeket jár és teszteli az étlapot valamilyen szisztéma szerin pl. burgerek, rántotthús, csülök stb. Az…
Ott folytatjuk, ahol az előző posztban – Milliós bevételek Instagramon: Fitt modellek a világcégek kereszttüzében 1. rész – abbahagytuk. Következzen a cikksorozatunk befejező része.…
Ha véleményvezér vagy Instagramon, ráadásul fitt is vagy és még jól is nézel ki, akkor téged szét fognak szedni a cégek, egy-egy szponzorált posztért. DE várjunk csak, ez nem olyan egyszerű, mint ahogy az elsőre tűnik.…
Az Instagram napjaink legfelkapottabb közösségi hálózata, amelyen képeket, videókat és bumeráng videókat oszthatunk meg. Ezeket rövid leírásokkal és #-ekkel láthatjuk el. Lehetőségünk van kommentelni és lájkolni (szívet rakni) az egyes instagrammerek anyagaira, akiket ezen felül még követhetünk is.…
A márkaépítés legjobb módja az influencer marketing más néven véleményvezér/befolyásoló marketing.…