Változtassuk meg közösen az életünket

Ahogy már az előző cikkeben felvezettük – Követed a fitneszmodelleket vagy az életmód tanácsadókat? – most a motiváció kérdéskörét fogjuk tárgyalni. Szó esett a tökéletes testű befutott fitneszgurukról és az átlagos testalkatú lelkes önmegváltoztatókról. Az új trend nem annyit szeretne megmutatni, hogy előtte mi volt és mi lett az eredmény, hanem hogyan változott a véleményvezér („Az út a fontos és nem a cél”). Igen, jól olvasod véleményvezér.

ÉS itt a kapcsolat az Influencer Bázis és „Az út a fontos és nem a cél” jellegű véleményvezérek között. Nem szeretnénk kerülgetni a forró kását, de a mai véleményvezérek egy része biztosan nem azért került az emberek szeme elé, mert annyira egyedi vagy különleges, hanem egyszerűen csak szép. Nem is csak szép, hanem gyönyörű és kívánatos. DE az emberek nem a tökéletességet keresik, hanem azokat a lehetőségeket, ahol olyanokkal lehetnek, mint ők.

Ezt a gondolatot ki kell fejtenünk.

Hol érzed jobban magadat? Olyanokkal akikkel azonos az érdeklődési köröd vagy olyanokkal akikkel különböző? Az ember mindig keresi a hasonlóan gondolkodókat, kinézőket – mondhatni birkaszellem – és olyanokkal akar jó kapcsolatot ápolni, akik úgy néznek ki, mint ők.

Az új fitnesz véleményvezér típus az Átalakulók

A véleményvezér sokáig nincs is tudatában sikerének, hiszen magának dolgozik és a külső visszajelzések csak egy kis pluszt jelentenek. Aztán ahogy a blogon megírt motiváló posztok és a YouTube-on látható gyakorlatok, valamint az Instagramon megosztott felhőtlen pillanatok egyre több hasonló cipőben járó, változást váróhoz jut el, úgy alakul át egy egyszerű életmódváltás másokat motiváló közösséggé.

Az előző cikkben már kitértünk arra, hogy miért jobb, ha egy ismeretlent követünk, aki pont ugyanakkora lépést készül megtenni, mint mi – most ezt még egyszer megismételjük: SORSTÁRSAK/BAJTÁRSAK.

Sokkal könnyebb azonosulni velük és példaképnek választani őket. A közös cél, a közös nehézségek, valamint egymást segítése is mind-mind újabb és újabb motivációs löketeket jelentenek a végső cél elérésében. Ahogy egyre többen és többen követik az ilyen jellegű önmegvalósítókat, úgy válnak véleményvezérré, ami felelősség, elismerés és hatalmas lehetőség is.

Felelősség

Vegyük csak S.Norbert tevékenységét. Ő egy érdekes szereplő, mert igaz ő nem azzal futott be, hogy átalakult, de anno az ő motivációja is az egészséges életmód volt. Mostanra kinőtte magát a vállalkozása és az élet minden területére bejutott. A több százezres követőtábor miatt komoly erővel bírnak a szavai – többször írt vagy mondott olyan, amit utána magyarázkodnia kellett pl. a cukor és kokain vegyjele megegyezik vagy hogy a citrom gyógyítja a rákot. Tehát nem mindegy, hogy ki mit posztol a közösségi oldalakon. Egy rosszul megfogalmazott írással le is rombolhatja a profin felépített közösséget.

Elismerés

Mindenképpen fontos kiemelni, hogy ha valakinek a követőtábora kiemelkedik az áltagosból az egy olyan tett, amire nagyon kevesek képesek. Az így felépített követőtábor menedzselése felelősség, ahogy az előbb írtuk, de jutalomjáték is, hiszen kölcsönösen motiválva egymást a határ a csillagos ég mind követőtábor építés, mind életmódváltás szempontjából.

Lehetőség

Ha valaki a kemény munkájával felépít egy közösség – úgymond a tudtán kívül – akkor azzal valamit kezdenie kell. Ilyenkor jönnek a nehézségek, mert azok, akik így váltak véleményvezérré azok nem is sejtik, hogy mennyi lehetőségük van – persze nagyon sok munkájuk is, de lassan lehet az eredményt szüretelni. Az Influencer Bázis remek lehetőség a véleményvezéreknek arra, hogy pénzzé tegyék a népszerűségüket és a felépített brandjüket tovább népszerűsítsék.

Mit kell tenned, ha szeretnél részesen lenni az Inlunfencer Bázis közösségének? Csak regisztrálj!

 

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .