Mennyiért vállal el egy postot egy véleményvezér?

Ha egy cég véleményvezér marketinggel szeretné népszerűsíteni termékét/szolgáltatását, gyakran felmerül a kérdés, vajon mennyibe kerül egy bejegyzés adott influencer közösségi média felületén?…

Mit jelent az influencer marketing és miért éri meg NEKED?

Nagyon nehéz megfogalmazni valamit, amire nincs egységes magyar meghatározás. Ahány ház, annyi elnevezés: vélemény formáló, vélemény megosztó, opinion leader, véleményvezető, befolyásmarketing. És ez még csak a jéghegy csúcsa. A fogalmat is többféleképpen lehet megközelíteni, de igazi definíciót nehéz találni.…

Infuencer marketing fajtái

Nagyon sokat beszéltünk már az influencer marketingről, az előnyeiről és hátrányairól. Most egy kicsit mélyebbre ásunk és megmutatjuk, hogy milyen területei léteznek a véleményvezér marketingnek.…

Startup

A startupok tehát a 21. század legújabb vállalkozási formája, amelyeknek a –technológiai fejlődés által biztosított– innovatív megoldások mellett a közösségi funkciója is előtérbe kerül. Forrás: http://www.help2startup.com/startup/a-startup-fogalma/…
Közzétéve:
GYIK kategóriába sorolva Címkézve

Sharing Economy

A sharing economy egy egyértelműen Y generációs szemléletmód: online kapcsolódunk ismeretlenekkel hogy hatékonyabban jussunk hozzá termékekhez és szolgáltatásokhoz offline. Gondolok itt megosztásra, csereberére, kölcsönzésre egy online közösségen belül, központi szereplő nélkül (peer-to-peer, P2P). A sharing economy elterjedése azért lehetséges mert…

Megosztás

A posztolt tartalmak továbbosztása: közösségi médiában, saját oldalon/blogon stb.…

Szponzorált poszt

Olyan hirdetési forma, amely nem tűnik annak, mégis pénzért íródik. A termékmegjelenés egyik formája. Az emberek jobban szeretnek olyan dolgokat/szolgáltatásokat venni, amelyeket véleményvezérek / celebek / híres emberek használnak vagy azt mondják, hogy használják. Itt értünk el a szponzorált részhez,…

Posztolás

A különböző platformokra írt tartalmak megjelenítése, közzétetele. A Postuse esetében a Facebookon, Facebook oldalon, Instagramon és YouRubon megjelent posztok közzétételét értjük.…

Szájreklám

Mit gondoltok mi az, ami a beszéddel egy időben jelent meg? Ha a szájreklámra gondolsz, akkor igazad van. Ha nem is hallottál a fogalomról, akkor is nap, mint nap használod.…
Közzétéve:
GYIK kategóriába sorolva Címkézve

Véleményvezér

A Hirdetők célcsoportjának megfelelő közösségek véleményvezérei, akiknek a mondandóját sokan olvassák, elfogadják és ezalapján hozzák meg (vásárlási) döntéseiket. Olyan személyek, akik képesek az emberekre hatni és az általuk ajánlott szolgáltatások, termékek hitelesen hirdetik, úgy hogy nem tűnik hirdetésnek  a mondandójuk.…

Hirdető / Cég

Olyan cégek, akik célcsoportjukat célzottan a véleményvezéreken/Postusereken keresztül szeretnék elérni szponzorált posztok formájában.…