Menü
X
  • Belépés
  • Regisztráció

GYIK

kép
2 év ago GYIK

Mennyiért vállal el egy postot egy véleményvezér?

Ha egy cég véleményvezér marketinggel szeretné népszerűsíteni termékét/szolgáltatását, gyakran felmerül a kérdés, vajon mennyibe kerül egy bejegyzés adott influencer közösségi média felületén? (tovább…)

kép
2 év ago GYIK

Mit jelent az influencer marketing és miért éri meg NEKED?

Nagyon nehéz megfogalmazni valamit, amire nincs egységes magyar meghatározás. Ahány ház, annyi elnevezés: vélemény formáló, vélemény megosztó, opinion leader, véleményvezető, befolyásmarketing. És ez még csak a jéghegy csúcsa. A fogalmat is többféleképpen lehet megközelíteni, de igazi definíciót nehéz találni. (tovább…)

kép
2 év ago GYIK

Infuencer marketing fajtái

Nagyon sokat beszéltünk már az influencer marketingről, az előnyeiről és hátrányairól. Most egy kicsit mélyebbre ásunk és megmutatjuk, hogy milyen területei léteznek a véleményvezér marketingnek. (tovább…)

kép
2 év ago GYIK

Startup

A startupok tehát a 21. század legújabb vállalkozási formája, amelyeknek a –technológiai fejlődés által biztosított– innovatív megoldások mellett a közösségi funkciója is előtérbe kerül.

Forrás: http://www.help2startup.com/startup/a-startup-fogalma/

kép
3 év ago GYIK

Sharing Economy

A sharing economy egy egyértelműen Y generációs szemléletmód: online kapcsolódunk ismeretlenekkel hogy hatékonyabban jussunk hozzá termékekhez és szolgáltatásokhoz offline. Gondolok itt megosztásra, csereberére, kölcsönzésre egy online közösségen belül, központi szereplő nélkül (peer-to-peer, P2P). A sharing economy elterjedése azért lehetséges mert megváltozott a termékekhez és szolgáltatásokhoz való viszonyunk: a hozzáférés fontosabbá válik mint maga a tulajdon.

Forrás: http://startupdate.hu/a-legujabb-startup-trend-sharing-economy/

kép
3 év ago GYIK

Megosztás

A posztolt tartalmak továbbosztása: közösségi médiában, saját oldalon/blogon stb.

kép
3 év ago GYIK

Szponzorált poszt

Olyan hirdetési forma, amely nem tűnik annak, mégis pénzért íródik. A termékmegjelenés egyik formája. Az emberek jobban szeretnek olyan dolgokat/szolgáltatásokat venni, amelyeket véleményvezérek / celebek / híres emberek használnak vagy azt mondják, hogy használják. Itt értünk el a szponzorált részhez, mert attól, hogy leírják, elmondják, hogy xy termék milyen jó és mennyit segít nekik, közben meg sosem látták előtte. A termék bemutatásához csak ezközök, amelyek jó sok pénzt keresnek az ajánlásukkal.

kép
3 év ago GYIK

Posztolás

A különböző platformokra írt tartalmak megjelenítése, közzétetele. A Postuse esetében a Facebookon, Facebook oldalon, Instagramon és YouRubon megjelent posztok közzétételét értjük.

kép
3 év ago GYIK

Szájreklám

Mit gondoltok mi az, ami a beszéddel egy időben jelent meg? Ha a szájreklámra gondolsz, akkor igazad van. Ha nem is hallottál a fogalomról, akkor is nap, mint nap használod. (tovább…)

kép
3 év ago GYIK

Véleményvezér

A Hirdetők célcsoportjának megfelelő közösségek véleményvezérei, akiknek a mondandóját sokan olvassák, elfogadják és ezalapján hozzák meg (vásárlási) döntéseiket. Olyan személyek, akik képesek az emberekre hatni és az általuk ajánlott szolgáltatások, termékek hitelesen hirdetik, úgy hogy nem tűnik hirdetésnek  a mondandójuk. Ők osszák meg a Hirdetók termékeit szponzorált posztként.

kép
3 év ago GYIK

Hirdető / Cég

Olyan cégek, akik célcsoportjukat célzottan a véleményvezéreken/Postusereken keresztül szeretnék elérni szponzorált posztok formájában.

  • Kövess minket!
    Hírlevél feliratkozás

    © Copyright 2018 Influencer Bázis. Minden jog fenntartva.

    Influencer Bázis