A posztolt tartalmak továbbosztása: közösségi médiában, saját oldalon/blogon stb.…
Olyan hirdetési forma, amely nem tűnik annak, mégis pénzért íródik. A termékmegjelenés egyik formája. Az emberek jobban szeretnek olyan dolgokat/szolgáltatásokat venni, amelyeket véleményvezérek / celebek / híres emberek használnak vagy azt mondják, hogy használják. Itt értünk el a szponzorált részhez,…
A különböző platformokra írt tartalmak megjelenítése, közzétetele. A Postuse esetében a Facebookon, Facebook oldalon, Instagramon és YouRubon megjelent posztok közzétételét értjük.…
Mit gondoltok mi az, ami a beszéddel egy időben jelent meg? Ha a szájreklámra gondolsz, akkor igazad van. Ha nem is hallottál a fogalomról, akkor is nap, mint nap használod.…
A Hirdetők célcsoportjának megfelelő közösségek véleményvezérei, akiknek a mondandóját sokan olvassák, elfogadják és ezalapján hozzák meg (vásárlási) döntéseiket. Olyan személyek, akik képesek az emberekre hatni és az általuk ajánlott szolgáltatások, termékek hitelesen hirdetik, úgy hogy nem tűnik hirdetésnek a mondandójuk.…
Olyan cégek, akik célcsoportjukat célzottan a véleményvezéreken/Postusereken keresztül szeretnék elérni szponzorált posztok formájában.…