Az Instagram napjaink legfelkapottabb közösségi hálózata, amelyen képeket, videókat és bumeráng videókat oszthatunk meg. Ezeket rövid leírásokkal és #-ekkel láthatjuk el. Lehetőségünk van kommentelni és lájkolni (szívet rakni) az egyes instagrammerek anyagaira, akiket ezen felül még követhetünk is.
Véleményvezérek Instagramon
Innentől érdekes az egész, mert a YouTube-hoz hasonlóan itt is nagy értékkel bír, hogy kit hányan követnek. Ahogy már a címbe is írtuk szépen meg lehet élni nagy követőbázisból. Természetesen az éremnek két oldala van: a bevételeket mindenki szereti, viszont dolgozni már kevésbé, viszont egy csatorna felépítése nem kis munka és sokan ezt felejtik el.
A nagy világvállalatok előszeretettel kérnek fel véleményvezéreket szponzorált posztok közlésére
A nagy multik is felismerték ezeknek a véleményvezéreket, akik a hollywoodi sztárok megfizethető alternatívái. Ismeretlenségük ellenére rendelkeznek egy olyan követőtáborral, akik potenciális célcsoportjai a vállalatoknak. Az ő fizetésük eltörpül egy világsztárnak szánt hosszútávú szerződéshez képest, de így sem panaszkodhatnak.
Instagram véleményvezérek, akik milliókat keresnek a posztjaikkal
Ki az igazi véleményvezér? Megfelelő méretű követőbázissal bír, rendszeresen posztol és ezekkel nagy tömegeket ér el, akik tovább osztják a véleményét.
Véleményvezérek, akikről a nagyvilág szinte semmit sem tud, pedig milliókat keresnek:
- Rumy Neely
- Bryanboynak
- Chiara Ferragni
- Alexa Jean Brown
- Bella Falconi
- Amanda Lee
- Laci Kay Somers
- Claudia Alende
- Abigail Ratchford
- Ana Cheri
- Chantel Zales
- Paige Hathaway
- Kayla Itsnines
- a lista a teljesség igénye nélkül készült, mert napokig, hetekig írhatnánk
DE mennyit kereshetünk egy poszttal?
Danielle Bernstein még 2015-ben lépte át az 1 millió követőt és ekkor készült vele egy interjú, amiből a következő számokat tudtuk meg: egy poszt 5.000-15.000 dollárt (akkori árfolyamon 1,3-4,1 millió forintot) hozott a konyhára. Hatalmas összeg. Gondolj csak bele, hogy neked mennyit kellene dolgoznod, hogy ennyit keress? 1 évet, 2 évet? Neki ez egyetlen kép posztolásával sikerült.
Vannak olyan esetek is, amikor a posztért a fizetség az adott cég terméke. Danielle egyszer kapott egy kék táskát, ami ugyan tetszett neki, de visszaküldte, hogy neki feketében jobban tetszene. Napokon belül megkapta az egyedileg neki gyártott feketét.
Harc a véleményvezérekért
Ahogy a világsztárokért, úgy az Instagram véleményvezérekért is ádáz harc folyik. Danielle nehéz helyzetben lenne, ha egy-egy cég kizárólagos hozzáférést kérne, mert általában egy-egy iparág több szereplője is megkeresi. Coca vagy Pepsi? LV vagy Prada? iOS vagy Android? Lehetetlen dönteni, ezért itt a cégeknek kell ügyesnek lenniük, hogy be tudják előzni a konkurenciát. Lehet kötni időszakos szerződéseket, de amint lejár a határidő a konkurencia újra megjelenhet. A lehetőségek végtelenek, csak az a kérdés, hogy a cégek pénztárcája is az-e? (többnyire igen, mert számukra ez még mindig aprópénz, mondjuk egy Super Bowl hirdetéshez képest)
Következő cikkünk címe és témája: Milliós bevételek Instagramon: Fitt modellek a világcégek kereszttüzében 1.rész
A sorozatunk befejező posztja: Milliós bevételek Instagramon: Fitt modellek a világcégek kereszttüzében 2.rész
Az Influencer Bázis segít a véleményvezéreknek és a cégeknek megtalálni egymást. Ha úgy érzed, hogy a te követőtáborod már felkészült a szponzorált posztokra és te is szeretnél profitálni, akkor ne habozz! Regisztrálj most!!!
Forrás: http://divany.hu/tejbenvajban/2015/05/31/milliokat_keresnek_az_instagram-bloggerek/
1 hozzászólás