Miért erősödik folyamatosan az influencer marketing 2017-ben? – 2. rész

A 2000-es években a közösségi média volt az felület, amely ilyen gyorsasággal tört be a marketingbe és foglalt le egy hatalmas szeletet a tortából. Ezt követte a tartalommarketing, majd végül az influencer marekting. Mi befolyásolja az embereket? Természetesen egy másik…

Tudod mire képes 1 hét véleményvezér marketing?

Mennyi időbe telik nektek összeállítani egy kampányt? Mi viszi el a legtöbb időt? Szerinted lehetséges 1 hét alatt megtervezni, kivitelezni és levezényelni egy kampányt? Szerintünk igen. Olvass tovább a részletekért!…

A követőszám továbbra sem minden

Ahogy az első Facebook felhasználási időszak után mindenki megtanulta, hogy a lájkok száma csak ideig-óráig számít egy cég életében, ha nem képesek azt konverzióra váltani, akkor semmit sem ér. A véleményvezér marketing egyik gyengepontja a rossz demográfiai eloszlású követőbázis.…

Sörfogyasztás körkép – kutatás

Kaptunk egy visszajelzést az egyik magyar kézműves söröket gyártó cégtől, amiben elismerik a véleményvezér markting fontosságát, de nem érzik úgy, hogy az ő célcsoportjuk elérhető lenne a Influener Bázis rendszerében található influencerek révén, mert nagyon sokan a divat és szépségápolás…

Dark social – nem mérhető látogatók

Keresgéltünk a neten az egyik cikkünkhöz és közben akadtunk rá a címben szereplő Dark social kifejezésre. Elsőre elég félelmetes hangzása van, de nem kell tőle félni, mert van megoldás. A fogalom azokat a látogatókat foglalja magában, akikről nincs elég információnk…

Ki is azok az átváltozó infuencerek?

Az új trend mindenképpen sikerre van ítélve, hiszen az emberek könnyebben tudnak azonosulni azokkal, akik hasonló cipőben járnak, mint ők . Tehát nem szuper emberek motiválják őket, hanem azok akik ugyanazokkal a problémákkal küzdenek, de ugyanúgy azellen küzdenek: egészségtelen táplálkozás,…

Változtassuk meg közösen az életünket

Ahogy már az előző cikkeben felvezettük – Követed a fitneszmodelleket vagy az életmód tanácsadókat? – most a motiváció kérdéskörét fogjuk tárgyalni. Szó esett a tökéletes testű befutott fitneszgurukról és az átlagos testalkatú lelkes önmegváltoztatókról. Az új trend nem annyit szeretne…