Menü
X
  • Belépés
  • Regisztráció

Blog

kép
2 év ago Blog

Miért erősödik folyamatosan az influencer marketing 2017-ben? – 2. rész

A 2000-es években a közösségi média volt az felület, amely ilyen gyorsasággal tört be a marketingbe és foglalt le egy hatalmas szeletet a tortából. Ezt követte a tartalommarketing, majd végül az influencer marekting. Mi befolyásolja az embereket? Természetesen egy másik ember. A véleményvezér marketing alapja, hogy neked legyen a legtöbb olyan követőd, akik szinte vakon követnek néked és ha kell, ha nem lépten-nyomon népszerűsítenek téged. Ugye ez nem is olyan nehéz? (tovább…)

kép
2 év ago Blog

Miért erősödik folyamatosan az influencer marketing 2017-ben? – 1. rész

Ha úgy gondoltad, hogy 2016-ban virágzott az influencer marketing, akkor érdemes az idei adatokra tekinteni, mert 2017-ben ütött igazán nagyon az influencer marketing.

(tovább…)

kép
2 év ago Blog

Tudod mire képes 1 hét véleményvezér marketing?

Mennyi időbe telik nektek összeállítani egy kampányt? Mi viszi el a legtöbb időt? Szerinted lehetséges 1 hét alatt megtervezni, kivitelezni és levezényelni egy kampányt? Szerintünk igen. Olvass tovább a részletekért! (tovább…)

kép
2 év ago Blog

A követőszám továbbra sem minden

Ahogy az első Facebook felhasználási időszak után mindenki megtanulta, hogy a lájkok száma csak ideig-óráig számít egy cég életében, ha nem képesek azt konverzióra váltani, akkor semmit sem ér. A véleményvezér marketing egyik gyengepontja a rossz demográfiai eloszlású követőbázis. (tovább…)

kép
2 év ago Blog

Sörfogyasztás körkép – kutatás

Kaptunk egy visszajelzést az egyik magyar kézműves söröket gyártó cégtől, amiben elismerik a véleményvezér markting fontosságát, de nem érzik úgy, hogy az ő célcsoportjuk elérhető lenne a Influener Bázis rendszerében található influencerek révén, mert nagyon sokan a divat és szépségápolás témakörében ismertek. Ezzel részben egyet is értünk, viszont mivel mi egyáltalán nem ismerjük a sörpiacot, így hiba lenne egyből kizárni a lehetőségét egy sikeres kampánynak.  (tovább…)

kép
2 év ago Blog

Hogyan keressük véleményvezért?

A véleményvezér marketing alapja maga az influencer, akinek a követőit szeretnénk elérni. Ha nem ismerünk véleményvezéreket, akkor keresnünk kell. Hogyan álljunk neki? (tovább…)

kép
2 év ago Blog

Véleményvezér marketing tervezése

A véleményvezér marketing sem ér sokat, ha azt nem tervezzük meg, igaz? Google AdWords kampányt vagy Facebook oldalt csak úgy hasraütés-szerűen indítasz? Nem hinném. Miért lenne ez máshogy influencer marketinggel? (tovább…)

kép
2 év ago Blog

Miért olyan sikeres az influencer marketing?

  1. decemberi statisztikák szerint a következő 12 hónapban a kampányok 84%-ban megtalálható valamilyen szinten az influencer marketing.

(tovább…)

kép
2 év ago Blog

Dark social – nem mérhető látogatók

Keresgéltünk a neten az egyik cikkünkhöz és közben akadtunk rá a címben szereplő Dark social kifejezésre. Elsőre elég félelmetes hangzása van, de nem kell tőle félni, mert van megoldás. A fogalom azokat a látogatókat foglalja magában, akikről nincs elég információnk Google Analyticsben. (tovább…)

kép
2 év ago Blog

BBG Girls – Kiket érdemes követni, ha átalakulnál?

Ahogy az előző bejegyzésekben, úgy ebben is a BBG mozgalomról és az átváltozásokról esik szó. Bemutatjuk a BBG Community-t és két magyar követőjét, akik tökéletes példaképek lehetnek számodra. (tovább…)

kép
2 év ago Blog

Ki is azok az átváltozó infuencerek?

Az új trend mindenképpen sikerre van ítélve, hiszen az emberek könnyebben tudnak azonosulni azokkal, akik hasonló cipőben járnak, mint ők . Tehát nem szuper emberek motiválják őket, hanem azok akik ugyanazokkal a problémákkal küzdenek, de ugyanúgy azellen küzdenek: egészségtelen táplálkozás, lustaság ,mozgás teljes hiánya. (tovább…)

kép
2 év ago Blog

Változtassuk meg közösen az életünket

Ahogy már az előző cikkeben felvezettük – Követed a fitneszmodelleket vagy az életmód tanácsadókat? – most a motiváció kérdéskörét fogjuk tárgyalni. Szó esett a tökéletes testű befutott fitneszgurukról és az átlagos testalkatú lelkes önmegváltoztatókról. Az új trend nem annyit szeretne megmutatni, hogy előtte mi volt és mi lett az eredmény, hanem hogyan változott a véleményvezér (“Az út a fontos és nem a cél”). Igen, jól olvasod véleményvezér. (tovább…)

  • Kövess minket!
    Hírlevél feliratkozás

    © Copyright 2018 Influencer Bázis. Minden jog fenntartva.

    Influencer Bázis