Influencer (befolyásoló, véleményvezér) Marketing

A márkaépítés legjobb módja az influencer marketing más néven véleményvezér/befolyásoló marketing.

Na de kik is azok a véleményvezérek?

Véleményvezér igazából bárki lehet a sarki fodrász, egy blogger vagy egy a közösségi oldalakon népszerű ember de akár te magad is az lehetsz mondjuk a baráti körödben. Mindössze annyi feltétele van a véleményvezérségnek hogy kapcsolatban legyél emberekkel és velük megoszd a tapasztalataidat, élményeidet ezáltal már befolyásolod őket pozitív vagy negatív irányba.

Egy márkáról alkotott kép ezáltal nagyon gyorsan eltud terjedni az emberek között. Gondolj csak bele egy öt fős baráti beszélgetés alkalmával dicsérsz egy új terméket amit kipróbáltál a napokban. A négy emberből három tovább mondja majd más ismerőseinek is és majd ők is tovább mondják és így megy ez tovább míg végül a te véleményed már legalább száz vagy több emberhez eljutott . Képzeld csak el azt amikor ugyan ezt egy olyan ember mondja akinek van legalább 10ezer aktív követője valamelyik platformon.

A véleményvezérek pedig pont ezt csináljak instagrammon, facebookon, youtuben vagy bárhol ahol fent  vannak. Ha egy ilyen embert megtudsz győzni hogy beszéljen a termékedről akkor garantáltan napokon belül érezhető lesz az eladásaidban. Egy felmérés szerint ez a fajta marketing kétszer nagyobb eladást tud eredményezni mint a hagyományos online marketing eszközök.

Kijelenthetjük, hogy most már nem a cégek mondják meg mit gondoljunk a termékükről hanem a véleményvezérek, ezért is van ilyen nagy ereje az influencer marketingnek.

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .