Mint marketinggel foglalkozó startup vállalkozás nem mehetünk el szó nélkül a címben említett nyári tábor mellett. Ahogy egyre jobban az életünk része – vagy inkább a közösségi médiánk része az élet – a közösségi média ennek a vállalkozásnak a létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen.
Amerikai hóbort (egy magára valamennyire adó hollywoodi nyári gyerekfilmből megtudhatjuk, hogy a szülők „bármilyen” táborba küldhetik a gyerekeiket, hogy ott aztán valami hatalmas galibát okozzanak és oldjanak meg happy enddel a végén), hogy a szülők egy kis pihenésért képesek a gyerekeiket akár egész nyárra is táborba küldeni, de az biztos, hogy pár hét nyugalmat kaphatnak, ha legalább egy ilyenbe elküldhetik. A közösségi média térhódítása miatt már ilyen táborba is küldhetik a megfáradt szülők gyermekeiket. Természetesen borsos áron és valódi sikerek garantálás nélkül. DE miért ne adnák meg gyereküknek az esélyt, hogy ő legyen a világ következő nagy véleményvezére?
Miről szól a tábor?
A tábor arra készíti fel a gyereket, hogy az adottságaikból kihozva a maximumot tudatosan építhessék közösségi hálójukat és végül véleményvezérré válhassanak. Természetesen a sikerre nem garancia a tábor alatt megtanult praktikák, de biztosan nagy előnyt jelentenek azokkal szemben, akik nem kaptak semmilyen külső segítséget és mindent önerőből kell kitapasztalniuk. A tábor népszerűségét mutatja, hogy a világ minden részéről érkeztek „hallgatók”.
Hogyan segít a Social Star Creator Camp véleményvezérré válni?
10 nap nem sok, ennyi idő alatt senkiből sem lesz világsztár, de megtanulhatja azokat a készségeket, amelyek azzá tehetik.
- előadásokat hallgathatnak több témában – marketingoktatók, cégvezetők és hírességek is megosztják a tapasztalataikat
- emellett gyakorlati oktatásban is részesülnek: videó vágás, bevilágítás
- valamint megpróbálják nekik megmutatni, hogy hogyan egyensúlyozzanak a valós és közösségi médiában mutatott személyiségük között
Miért éri meg kifizetni ezért 2690 dollárt vagy közel 700.000 Ft-ot (MNB napi árfolyama – 258,91 Ft = 1 $)?
Több képzés is van egy évben, de már a 2018-as helyek is folyamatosan töltődnek fel. Így nem is az a kérdés, hogy megéri-e, hanem az, hogy mikor térül meg ez a befektetés. Mert megtérül, az biztos. Igaz a képzés szervezői nem vállalnak garanciát arra, hogy a résztvevők kimagasló közösségi média influencerek lesznek, sőt nagyobb esély van hullócsillaggá válni, DE azt nem szabad elfelejteni, hogy ha megvetted a kondi bérleted, akkor le is fogsz járni. Itt sincs máshogy, ha befizetted, akkor megvan az elhatározás és senki sem szeret bukni, főleg nem ekkora összeget.
- További részletekért olvasd el a cikket, ami beindította a fantáziánkat: Közösségimédia-tábor indult Kaliforniában
- A cikk, ami inspirálta az előző cikket: Social media camp teaches skills for internet stardom
- Közösségi Sztár Tábor: Social Star Creator Camp