Ki is azok az átváltozó infuencerek?

Az új trend mindenképpen sikerre van ítélve, hiszen az emberek könnyebben tudnak azonosulni azokkal, akik hasonló cipőben járnak, mint ők . Tehát nem szuper emberek motiválják őket, hanem azok akik ugyanazokkal a problémákkal küzdenek, de ugyanúgy azellen küzdenek: egészségtelen táplálkozás,…

Változtassuk meg közösen az életünket

Ahogy már az előző cikkeben felvezettük – Követed a fitneszmodelleket vagy az életmód tanácsadókat? – most a motiváció kérdéskörét fogjuk tárgyalni. Szó esett a tökéletes testű befutott fitneszgurukról és az átlagos testalkatú lelkes önmegváltoztatókról. Az új trend nem annyit szeretne…

Követed a fitneszmodelleket vagy a életmód tanácsadókat?

A címben szereplő kérdést azért tettük fel, mert világszerte problémát jelent az egészségtelen életmód és annak következményei: elhízott, beteges és boldogtalan társadalom. Mit csinálnak, hogy ezen változtassanak? Sanyargatják magukat a diétákkal, élvezhetetlen – monoton – edzésekkel és tökéletes alakú személyi…

Kik azok a gasztrobloggerek?

Sokat gondolkoztunk rajta, hogy hogyan is fogjunk hozzá a gasztrobloggerek megszólításához. Kik ők egyáltalán? Alapvetően két féle gasztrobloggert különítettünk el: kritikus és alkotó. A kritikus éttermeket jár és teszteli az étlapot valamilyen szisztéma szerin pl. burgerek, rántotthús, csülök stb. Az…

Milliós bevételek Instagramon: Fitt modellek a világcégek kereszttüzében 2.rész

Ott folytatjuk, ahol az előző posztban – Milliós bevételek Instagramon: Fitt modellek a világcégek kereszttüzében 1. rész – abbahagytuk. Következzen a cikksorozatunk befejező része.…

Milliós bevételek Instagramon: Fitt modellek a világcégek kereszttüzében 1.rész

Ha véleményvezér vagy Instagramon, ráadásul fitt is vagy és még jól is nézel ki, akkor téged szét fognak szedni a cégek, egy-egy szponzorált posztért. DE várjunk csak, ez nem olyan egyszerű, mint ahogy az elsőre tűnik.…

Milliókat keresnek az Instagram celebek. Miért különlegesek ők?

Az Instagram napjaink legfelkapottabb közösségi hálózata, amelyen képeket, videókat és bumeráng videókat oszthatunk meg. Ezeket rövid leírásokkal és #-ekkel láthatjuk el. Lehetőségünk van kommentelni és lájkolni (szívet rakni) az egyes instagrammerek anyagaira, akiket ezen felül még követhetünk is.…

Startup

A startupok tehát a 21. század legújabb vállalkozási formája, amelyeknek a –technológiai fejlődés által biztosított– innovatív megoldások mellett a közösségi funkciója is előtérbe kerül. Forrás: http://www.help2startup.com/startup/a-startup-fogalma/…
Közzétéve:
GYIK kategóriába sorolva Címkézve

Sharing Economy

A sharing economy egy egyértelműen Y generációs szemléletmód: online kapcsolódunk ismeretlenekkel hogy hatékonyabban jussunk hozzá termékekhez és szolgáltatásokhoz offline. Gondolok itt megosztásra, csereberére, kölcsönzésre egy online közösségen belül, központi szereplő nélkül (peer-to-peer, P2P). A sharing economy elterjedése azért lehetséges mert…