Menü
X
kép

Ki is azok az átváltozó infuencerek?

Az új trend mindenképpen sikerre van ítélve, hiszen az emberek könnyebben tudnak azonosulni azokkal, akik hasonló cipőben járnak, mint ők . Tehát nem szuper emberek motiválják őket, hanem azok akik ugyanazokkal a problémákkal küzdenek, de ugyanúgy azellen küzdenek: egészségtelen táplálkozás,… Elolvasom
kép

Változtassuk meg közösen az életünket

Ahogy már az előző cikkeben felvezettük – Követed a fitneszmodelleket vagy az életmód tanácsadókat? – most a motiváció kérdéskörét fogjuk tárgyalni. Szó esett a tökéletes testű befutott fitneszgurukról és az átlagos testalkatú lelkes önmegváltoztatókról. Az új trend nem annyit szeretne… Elolvasom
kép

Kik azok a gasztrobloggerek?

Sokat gondolkoztunk rajta, hogy hogyan is fogjunk hozzá a gasztrobloggerek megszólításához. Kik ők egyáltalán? Alapvetően két féle gasztrobloggert különítettünk el: kritikus és alkotó. A kritikus éttermeket jár és teszteli az étlapot valamilyen szisztéma szerin pl. burgerek, rántotthús, csülök stb. Az… Elolvasom
kép

Startup

A startupok tehát a 21. század legújabb vállalkozási formája, amelyeknek a –technológiai fejlődés által biztosított– innovatív megoldások mellett a közösségi funkciója is előtérbe kerül. Forrás: http://www.help2startup.com/startup/a-startup-fogalma/… Elolvasom
kép

Sharing Economy

A sharing economy egy egyértelműen Y generációs szemléletmód: online kapcsolódunk ismeretlenekkel hogy hatékonyabban jussunk hozzá termékekhez és szolgáltatásokhoz offline. Gondolok itt megosztásra, csereberére, kölcsönzésre egy online közösségen belül, központi szereplő nélkül (peer-to-peer, P2P). A sharing economy elterjedése azért lehetséges mert… Elolvasom
  • Hírlevél feliratkozás

    © Copyright 2018 Influencer Bázis. Minden jog fenntartva.