Ahogy az előző bejegyzésekben, úgy ebben is a BBG mozgalomról és az átváltozásokról esik szó. Bemutatjuk a BBG Community-t és két magyar követőjét, akik tökéletes példaképek lehetnek számodra.…
Az új trend mindenképpen sikerre van ítélve, hiszen az emberek könnyebben tudnak azonosulni azokkal, akik hasonló cipőben járnak, mint ők . Tehát nem szuper emberek motiválják őket, hanem azok akik ugyanazokkal a problémákkal küzdenek, de ugyanúgy azellen küzdenek: egészségtelen táplálkozás,…
Ahogy már az előző cikkeben felvezettük – Követed a fitneszmodelleket vagy az életmód tanácsadókat? – most a motiváció kérdéskörét fogjuk tárgyalni. Szó esett a tökéletes testű befutott fitneszgurukról és az átlagos testalkatú lelkes önmegváltoztatókról. Az új trend nem annyit szeretne…
A címben szereplő kérdést azért tettük fel, mert világszerte problémát jelent az egészségtelen életmód és annak következményei: elhízott, beteges és boldogtalan társadalom. Mit csinálnak, hogy ezen változtassanak? Sanyargatják magukat a diétákkal, élvezhetetlen – monoton – edzésekkel és tökéletes alakú személyi…
Elég nehéz gasztrobloggereket találni, de azért nem lehetetlen. Nagyon sokan írnak blogot vagy visznek egy YouTube csatornát és nagyon kevesen űzik ezt profi szinten. DE sikerült találni 5 igazán jó bloggert.…
Sokat gondolkoztunk rajta, hogy hogyan is fogjunk hozzá a gasztrobloggerek megszólításához. Kik ők egyáltalán? Alapvetően két féle gasztrobloggert különítettünk el: kritikus és alkotó. A kritikus éttermeket jár és teszteli az étlapot valamilyen szisztéma szerin pl. burgerek, rántotthús, csülök stb. Az…
Ott folytatjuk, ahol az előző posztban – Milliós bevételek Instagramon: Fitt modellek a világcégek kereszttüzében 1. rész – abbahagytuk. Következzen a cikksorozatunk befejező része.…
Ha véleményvezér vagy Instagramon, ráadásul fitt is vagy és még jól is nézel ki, akkor téged szét fognak szedni a cégek, egy-egy szponzorált posztért. DE várjunk csak, ez nem olyan egyszerű, mint ahogy az elsőre tűnik.…
Az Instagram napjaink legfelkapottabb közösségi hálózata, amelyen képeket, videókat és bumeráng videókat oszthatunk meg. Ezeket rövid leírásokkal és #-ekkel láthatjuk el. Lehetőségünk van kommentelni és lájkolni (szívet rakni) az egyes instagrammerek anyagaira, akiket ezen felül még követhetünk is.…
A startupok tehát a 21. század legújabb vállalkozási formája, amelyeknek a –technológiai fejlődés által biztosított– innovatív megoldások mellett a közösségi funkciója is előtérbe kerül.
Forrás: http://www.help2startup.com/startup/a-startup-fogalma/…
A márkaépítés legjobb módja az influencer marketing más néven véleményvezér/befolyásoló marketing.…
A sharing economy egy egyértelműen Y generációs szemléletmód: online kapcsolódunk ismeretlenekkel hogy hatékonyabban jussunk hozzá termékekhez és szolgáltatásokhoz offline. Gondolok itt megosztásra, csereberére, kölcsönzésre egy online közösségen belül, központi szereplő nélkül (peer-to-peer, P2P). A sharing economy elterjedése azért lehetséges mert…